پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات به کمتر از 2 روز کاری

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات به کمتر از 2 روز کاری
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات سامانه 195 به کمتر از 2 روز کاری و پاسخ گویی به 99 درصد شکایات استان خراسان شمالی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه 195، گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته از طرف سازمان تنظیم مقررات رادیویی، در سال 1400 میانگین زمان رسیدگی به شکایات در استان خراسان شمالی کمتر از دو روز کاری است.
مرتضوی بیان کرد: در سال گذشته تعداد 991 مورد شکایت در این سامانه ثبت و حدود 99 درصد شکایات پاسخ داده شده است.
وی افزود: عمده این شکایات با ثبت 496 شکایت در دسته اینترنت بوده ودسته تلفن ثابت با 271 شکایت، تلفن همراه با 175 شکایت، خدمات پستی با 27 شکایت، دفاتر پیشخوان خدمات دولت با 12 شکایت و دسته تشعشعات با 10 شکایت کمترین تعداد شکایت را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تعداد شکایات پاسخ داده شده را قابل توجه دانست و گفت: در نتیجه بررسی انجام شده از مجموع 991 شکایت، 980 شکایت رسیدگی شده و 11 شکایت در حال بررسی است.
مرتضوی تصریح کرد: وظیفه همه دستگاه ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگویی به مشکلات مردم در اسرع وقت است.
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۴۵

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید